Sunday, September 30, 2007

Zac Efron - REALLY NAKED REALLY REALLY NAKED

Is this picture a fake? Click here to find out.

You thought Daniel Radcliffe was the hottest of the male hotties of the Naughties? That may have been true five minutes ago. But now Zac Efron - of High School Musical and Hairspray fame - is the hunk du jour, a status confirmed improbably by September's Rolling Stone which bunged him up on the cover just to boost sales. Meanwhile, Perez Hilton thinks he must be gay because he's got a girly face. Madame Arcati shall of course find a naked photo of Zac eventually (and she she did!! My thanks to Anon) - nothing is beyond her capability as you all know ... [see Daniel Radcliffe]. To Arcati he is a 14-year-old head grafted onto a man's body-built body (actually, he's nearly 20; a Libran) and I'm sure that contrast evokes a troubling conflict of emotion in all sorts of different people. Google reports that "Zac Efron naked" is one of their top search lines ... I can't imagine then what Zac is doing here.

72 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

idk he what u think but thats on his vacations in Hawaii.....=P

Anonymous said...

http://www.insanityfare.com/zac_efron_naked.jpg

Anonymous said...

http://www.insanityfare.com/zac_efron_naked.jpg -Naked

Anonymous said...

The first picture is obviously a fake. Just look at the shadow on the right side of the body.

Anonymous said...

I agree it`s a fake. The shadow does indeed give the game away. Also, thought yanks were all circumsised, or is that a myth ?

Anonymous said...

this is obviously fake as their are pics on the net exactly the same but with his shorts on, all tht bin done is the pick is computer generated, wish it was real though!!!!

Anonymous said...

Dang, that's a damn ass good pic of him, but because of the shadow it's fake, next site better be real!!!!!!!

Anonymous said...

It's obviously fake. but i bet thats how big it is in real life i'ts gotta be i wouldn't mind suckin on that!!!

Anonymous said...

look at the size on it it's masssive it's gota be near the real thing!!!

Anonymous said...

man i want to fuck that dick of his!! its damn sexy!

Anonymous said...

damn that is fine i hope that is reall i would do that any day i would suck it all nite and day cuz i am gay

Anonymous said...

i would suc it all nite i am gay

Anonymous said...

http://i118.photobucket.com/albums/o90/zac_ff/Zac%20Vanessa/hawaii/01_20.jpg

it's fake! this is the same pic with his shorts on!

Anonymous said...

damn anonymous your so sick
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

big cock zacy but pure fake

Anonymous said...

That is deffinently fake... but soo hot!! It probably is that big, if not bigger!!!!!!! Also you can tell that its fake because one, the shadow, and two, either he shaved the pubic hair or whoever made it forgot to put in the hair!! GOD HE IS SOOOOOOOO HOT!!!!!!!!!! I WANT HIM SOOOOOOOOO BAD!!!!!!!!!!!!!!!! I WANT HIS DICK SOOOOOOOOOOOOO BAD!!!!!!!!!!

Anonymous said...

i would do him

Anonymous said...

I know the shadow makes the picture look fake but i was comparing it to other non-nude pictures of him at the beach and to me it looks real. Sorry to all of you non-believers.

Anonymous said...

goddd thats hot.
id fuck that any day.
and definitally suck.

Anonymous said...

it is really real because that is the way the shadow is on the left side

looking at the pictures and the other ones that i found of him (none naked) it looks real i want more
id lick his man juice and swallow it deep i want him

No SH!T its FAKE said...

look at the darkness of the shadow...how the hell is his arm's shadow a completely different shade then his dick's...they don't match..so either his arm is fake or his dick...honestly photoshop anyone!?!?!

Photoshop ANYONE!...GOSH said...

NO SH!T Its FAKE gosh...look at the darkness of the shadow...how the hell is his arm's shadow a completely different shade then his dick's...they don't match..so either his arm is fake or his dick...honestly photoshop anyone!?!?!

Anonymous said...

Sorry to spoil your fun... heres the exact photo that was photoshopped.

http://teenscoop.wordpress.com/2007/08/21/zac-efron-set-for-seventeen-role/

tom said...

its obviously a fake , its been manipulated on photoshop or paint shop pro

Anonymous said...

god zac is so hot!!!!! I will totally suck his dick! theres nothin stopping me. ill will fuck him anyday!!! he has a huge dick!! that will lead to a better sucking experience. come here and fuck em zac.

Anonymous said...

fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake fake

Anonymous said...

wowww!! u people on here are sik if ur lookin for a pic of him naked!! haha.. onli jokin,, dont blame u.. thats why i came on herE:P:P:P
i wouldnt say no hahaha:P... oh an zac.. call meee:P:D:D haha ... nice picture but its obviously fake .. its photo shot

Anonymous said...

I would suck that soo fast!

Anonymous said...

his dick is so fake. there is no pubic hair and it almost looks deformed lol

PLAYGIRL1 said...

that dick is so fake it aint even got hairs on it how sick is that i wouldnt dare get naked for a PIC

Anonymous said...

I would suck him all night and i would love it... his dick is probably so hot... like him... why cant he take a nude picture and get it on the internet like Vanessa Hudgens... that would make me sooooo happy... ZAC I LOVE YOU

ITS A FUKIN FAKE said...

no affence but is a fake that dik is wrinkly and long and it stiks right out on the photo on the beach photo 2 u can tell his cock aint that big its a fake i wish itwas real id suck it lik it nibble it and put iy
t somewere i shouldnt lol well its a fake it looks like n old mans dik cause its so wrinkly

Anonymous said...

hmm i like to suck that beautiful dick

uh said...

im a guy and i want to suck his dick. is that wrong

nishal mivani man said...

you know he is only 20 years old his dick is probaly no longer than my index finger. i really want to see him naed tho and just grope his balls and give him a handjob, but damn he as a nice body i'd take a shower with him anyday, i know what i'm i'm going to be dreaming about tonight....

Anonymous said...

hey!
I'm from belgium, an I can see from here that the picturis isn't real! When are we going to get a real picture of you Zac? The world is waiting on you!
a baody such as that should be exposed and he could get a lot of mony for it! just for one picture? Maybe he is scared to show his dick? Even if he was, they can always extend it, look at david beckham :p!
Greetz from Belgium!

Anonymous said...

I would fuck his dick i'm gay

Anonymous said...

OMG i know its fake but zac efron is so hot and seeing that makes me so horny. ZAC EFRON YOURE SO HOT

Anonymous said...

If you get horny looking at that fake picture go to http://insanityfare.com/category/zac-efron/ there are so many pics of zacs cock. it might be fake but i think its not

Anonymous said...

dude i hope u are gay cause u are sooooooo fukin HOT!!!!!!!!!!!!! I LUV U TAKE MORE NAKED PICS.

Anonymous said...

i would love 2 suc on dat dic all da time

Anonymous said...

Hey, I really hope zac is gay because he is fucking hot.

He could make any guy turn gay.
Im bi and id suck his dick so hard and let him do whatever he wants.

Yumyumyum. Haha.

Anonymous said...

I would even suck on that cock and I'm straight.

FxCK.ME.iM.FAMOUSs said...

geez ppl get so wrapped up on shit on here. some ppl need to get their facts straight also... i mean it makes some ppl look really uneducated.


Zac is hot, the pics fake... yeah we all know the obvious.

im intrigued how everyone on here's gay or bi. =P im bi.

holla 18/m/fl
myspace.com/xcataclysmitismx099


OH & FOR THE RECORD: RYAN SHECKLER BLOWSSSS ZAC EFRON OUT OF THE PICTURE. sheckler=hotxINFITNITY

Proinsias d'Heneghean said...

No Offense, but this picture is just a Photoshop job.

Check out the shadows to understand...

Anonymous said...

gay gay gay gay gay gay ist zac

Anonymous said...

im also gay and i wanna suck on that allll day!

Anonymous said...

id luv to fuck and suck him all night long i would stay hard that long for him

Anonymous said...

I'm straight but I just jacked off to this picture.

Anonymous said...

BEING BI ROCKS

Anonymous said...

i want his face in my pussy

Anonymous said...

OMG! He is so fucking sexi. I would luv tu ride on his cock all nite long. thn i wud let him spunk on my face. I wud do anything to get wiv him. Even loose my virginity to him. X

Anonymous said...

well hello sexy. offft i would never kick him out of bed, i want to see his real cock tho this is a fake hes be cut hes jewish. i would shag him every minuet of my life i love you zac xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Anonymous said...

It's a fake..
I think that's pretty obvious.
Look at his thies, and if you search for like Zac Efron Beach, you might get the same pic but when he is wearing the shorts.

Anonymous said...

OMG!!! ZAC is sooooo hot.. i wish that photo was reall.. your so hot i would fuck the shit out of you!!! i get horny when i look at that photo

Anonymous said...

OHHHH YEAH!!! if i was there, i would just ask someone to hold a camera while i go to him and pull down his pants!!! IT WOULD BE SOO AWESOME!!

Anonymous said...

Photoshop much! and all you guys that want to fuck it... My mans is bigger... sorry lol.

Anonymous said...

hay i am a boy and idk if it is fake i want to fuck zac efron so fucken bad so fuck all the people who think he is ugly people who think is fake so fuck off i'm going to suck his cock and he's going to suck mine zac if u read this plese fuck me because i want to fuck u so fucken badly

DRT said...

Damn he is hot, I´m straight, but if he should ask me to suck him I would do it....

Anonymous said...

I just want to put it in my mouth and leave it ther for a couple of hours...

Anonymous said...

you want a real photo of zac naked?........
here......
http://www.XTube.com?s=FD26E4T4sJs

Anonymous said...

Umm this is fake, #1, its the same photo with the shorts on, and #2, when he was asked to comment on Daniel Radcliffe's role in Equus (source of the real nude pics) Zac said that he was offered the same part but turned it down because he didnt want to take his pants off.

Somebody's embarassed!

Anonymous said...

eeeeeeeewwwwwwww!

Anonymous said...

hey everyone go on protopage zac efron and its got a ton of pics

Anonymous said...

FUCK ME ZAC PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anonymous said...

make me feel good

Anonymous said...

It is real I can tell from the bulge in his trunks

Anonymous said...

ok idk if its fake but that dick is small it is not big

Anonymous said...

Omg! i dont care! he a fine mofo and whether this is real or fake, i'd do him ANYDAY!

missglossy said...

this is sooooo fake

Anonymous said...

im a boy to and i dont care it looks good